Mera gnäll

Jag är så jävla trött och har varit det sedan mamma gick bort..
Min svägerska skrev till mig på fb att kroppens sätt att hantera sorg är att sova.
Ja det hade ju varit lättare om man inte hade en liten energisk 6 månaders som kräver all ens uppmärksamhet!

Ante hjälper så gott han kan när han är hemma. Han tar henne på morgonen så jag får sovmorgon och sånt, men det räcker Lixom inte!

Jag känner att mitt tålamod är obefintligt, jag är lättstött och orkeslös!
Bra kombo med en liten! -not-
Jag vet att jag är en bra mamma, men har ändå dåligt samvete för att jag inte orkar som jag gjorde innan!

Fyfan så tungt allt känns.

Jag är så otroligt glad över att Melanie finns i mitt liv just nu.. Hon får mig att både skratta och le, och hon får mig även att fortsätta även idag.
Men jag är som sagt så TRÖTT.

Gnäll gnäll gnäll ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min mamma har reagerat precis likadant sen hennes syster dog. Hon har ingen ork till något vill bara ligga på soffan och glo. Nu är hon nyoperead med gör ju inte saken bättre men hon tror de har med operationen att göra men har försökt förklara att hon va så innan med. Så jag antar att hennes trötthet har med min mostersdöd att göra. Och förstår din frusturation att inte räcka till men du är en så bra mamma man kan vara. Kram

2012-05-28 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0