Jämföra Sorg?

Kan man jämföra sorg och säga att den ena är mer ledsen än den andra pga omständigheterna?

Jag har funderat på det, och det känns så fel att säga något sådant eller få höra det.

Alla hanterar sin sorg på olika sätt.

En del visar sin sorg genom tårar oavsett vem som ser.
-andra håller det inom sig.
-vissa stänger av helt och hållet.
Medans andra bara ventilerar och sörjer med sina närmsta.. Osv

Oavsett hur man hanterar det så är sorgen densamma. Förr eller senare sköljer den över en , för man kan aldrig undvika den.

S


Kommentarer
Postat av: iA

Nej,jag tycker inte man kan eller Bör jämföra~Alla hanterar vi förlust & sorg på Vårat egna vis.



Själv så tänker jag på moster varje dag,och det känns i mellangärdet lite, men gråter inte särskilt, då i Lördags grät jag Mycket. Sedan har det varit vid en fin tanke, eller en låt...



Vissa dagar känns det nog mest overkligt. och andra känner jag någon slags konstig lättnad-även om det låter helt fel i sammanhanget-men för Hennes skull~



Tänker på Er mycket, ni har det allra jobbigast <3

2012-05-10 @ 11:31:34
URL: http://www.iaiam.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0