Vårkänslor

Goddag!
Har inte bloggat på några dagar, har haft fullt upp!
men jag lever, våren är ju här! Woho!
=)

I söndags var vi hos svärförädrarna nästan hela dagen och grillade, promenerade och lapade sol på altanen.
Och i måndags var jag hos mamma heeela långa dagen..
3 generationer kvinnor spenderade en heldag tillsammans.. Det var en minnesvärd dag!
<3

Och igår (tis) så va vi på baby sång och ramsor på biblioteket på förmiddan, sen fick lillan en ny vårigare mössa, och sen va vi ute i över 3h på promenad i solen.
När vi kom hem så städade jag, och sen åkte vi ut till moraberg och köpte ny dator till min mor..
Ems hängde med.. sen blev det sen middag hos mig.
sen var det husfruar på tv, sen däckade jag!
Och lillan med (Fast mkt tidigare) efter nästam en heldag i friska luften.



Idag ska vi ut på promenad med Christine och hennes son Sam som bara är 1dag äldre än Melanie!
Mysigt!

Och Magont:et har blivit lite bättre tack o lov, men återkommer det igen med samma styrka och längd så ska jag kolla upp det.. :)

kram på er !


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt! Välkommen tillbaka!

Vilka härliga dagar ni haft, toppen!

2012-03-14 @ 15:05:49
URL: http://migochminadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0