Tulpaner

I morse kom min älskade bror över. Med sig hade han enorm bukett tulpaner! Som jag va tvungen att dela upp i två vaser för att få plats med alla.

Sen åkte vi till mamma i Lasse i Etuna.
Där fick vi god lunch och sen kom kusin Nicole och hälsade på.
Det var 2 år sen jag träffade henne! Kul!

Blev stoppad av polisen på hemvägen för alkohol och körkortskontroll. Jag var GRÖN ;)

Nu e vi hemma igen.
Jag e helt slut, och har haft sjukt ont i magen idag igen, men har fått bita ihop.

Fick sms idag om att mitt paket från Beauty Planet kommit och kan hämtas ut på Maxi.. Yey!

I morrn blir det förmodligen Snäs besök o träffa Carro & Hennes söta Emilia!

Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0