Tröstshopping? Eller bara nödvändigheter?

Jag tror på det senare!
Hepp grepp! Men jag sticker inte under stolen med att jag mår bra av att shoppa, när jag har pengar! :)

Vi var ju igår och köpte matstol till lillan.. Och idag åkte vi till Skhlm och lunchade, fikade och shoppade lite.
Jag UNNADE mig ett par nya sneakers!
För tänk! Att det var över ett år sen jag köpte något till mig själv i klädväg som kostat mer än några ynka hundralappar, så det kändes BRA att jag la lite pengar på mig själv. Annars har varje krona gått till Familjen.

För övrigt så gick jag in på 3 för att mitt abonnemang håller på att gå ut snart.. Så jag förlängde de abonnemang jag redan har men som framöver endast kommer kosta mig 349kr/mån (fri tillgång till ALLT) istället för 699kr/mån som det kostat mig hittills, så jag gjorde en bra affär!
iPhone 4 (vit) ingick dessutom, så jag tänkte "why not".

Här kommer lite bilder på våra köp!


Kommentarer
Postat av: Annso

Fina saker ni köpt! Jag älskar att shoppa och känner mig pinsamt nöjd när jag fyndat saker, sjukt!

Spegeln kostar 88 kr och det finns vita men jag tror inte de är på rea. Jag var precis där för jag såg när jag var hemma att de inte hade dragit rabatten (morr) kostade annars 199 kr. Kram

2012-04-01 @ 11:26:35
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0