Shoppat och magont IGEN!

Från allvar till ytlighet..

Har hämtat ut mina Hårprodukter från Beauty Planet nu..
Skööönt!

Sen har vi äntligen investerat i en systemkamera. Canon EOS550D, väska och minneskort.

Så här ska fotas fina bilder på lillsessan!

På vår 18månadersdag och allt <3

Har förresten återfått magontet sen igår..
Nåt måste va fel.. För har så ont att de känns som om jag ska svimma när jag rör på mig.. Samma värk i en vecka.. Men en dag då jag var hyfsat färskonad..
Och de verkar inte va M-värk längre heller?? Vad göra?
Inga värktabletter hjälper..
Ska de va så här?
Hur har ni andra haft det efter era förlossningar när kvinnokroppen tutat igång igen?

Kram


Kommentarer
Postat av: Annso

Jag har skonats från värk och dyligt efter båda förlossningarna och är tacksam för det!

Om jag vore dig skulle jag besöka sjukan för att titta upp vad det kan vara om det fortsätter! Kram

2012-03-10 @ 18:09:08
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag fick en mildare mensvärk efter Josh föddes. Innan så var dom två-tre första dagarna ett helvete, jag spydde och svimmade (för att jag hade så jävla ont) när jag missade att ta mina receptbelagda värktabletter. Nu behöver jag sällan ta något mot värken.



Det du har låter onormalt, så du bör nog kolla upp det.



Kramar

2012-03-10 @ 18:30:14
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du är okej!! Länge sen du bloggade nu..!!

2012-03-14 @ 03:07:14
URL: http://migochminadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0