Passionerad läsning? Eller tantsnusk?

FilmHelgmaraton!
Första Twilightfilmen återigen sedd!
I morgon blir det 2an och ev 3an om jag orkar! Sen 4an.
Sen ska jag väl försöka ta en Paus från dem.. Blir ju näst intill besatt ;)
Så glad att ryktena talar om den 5:e och sista (?) filmen släpps i höst igen..
Längtar!

Skulle så gärna vilja ha alla böckerna att läsa? Men finns dom översatta?
För min engelska är så pass kass att jag inte skulle njuta lika lidelsefullt om jag läste dem på annat språk.
"konstnärshjärta" och känslomänniska som jag uppenbarligen är!
(tänk att jag förr tog det som en förolämpning , hård som sten, haha)
Nåja, jag ser det vackra i filmerna.. Därför har jag fastnat för dem.

Varför gillar ni dem?


Kommentarer
Postat av: Karin

Läste dem 2009, har iaf 1 och 2 hemma ev nån till om du vill låna.

Kram från Karin och Sigge (södertäljemammor2011)

2012-03-31 @ 00:26:34
URL: http://ingapretentioner.blogspot.se
Postat av: Therese

Längtar oxå till 2:an. Så himla bra. Blev frälst vid första ögonkastet.

Hoppas vi ses snart.

Kram på er

2012-04-01 @ 17:45:03
URL: http://skrattardu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0