Ont:et

Hallå!

Idag vaknade vi tidigt! (halv9)
Vid halv11 begav vi oss till Emelie som ville bjuda på lunch.
Vädret va underbart härligt.. Men en icke frånvarande SOL! Mm.. Underbart!

Det va kul att träffa Ems, för det va lääänge sen! Och gottig mat fick jag också, Lasagne!

På hemvägen sen fick jag sjuuukt ont i magen.. O va tvungen att ta smärtis när jag och lillan kom hem.
Tur som va så sov lillan i vagnen så jag kunde lägga mig i missfostersrällning i Sängen tills Ante kom hem.
Ontet i njuren gick över.. Men kvar var m-värken!
VEM MYNTADE UTTRYCKET ATT DET SLULLE GÖRA MINDRE ONT EFTER EN GRAVIDITET???
På mig är det 7 resor värre än innan! =(

Nåja, det är väl bara att acceptera ..

I morgon kommer broder stor hit, sen ska vi åka till Mor på sjukhuset.
Det ska bli mysigt att träffa mamma o Lasse igen.
Och självklart brorsan också, det är inte varje dag vi umgås.

Nä, nu ska jag lägga mig igen!
Aaaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0