Onsdag

Lillstrumpan har precis somnat, Andreas kilade just ut på en löparrunda, och här sitter jag, med magont! -Suck-
Men va tusan gör det efter denna underbara, soliga och våriga dag?
Nä, precis, ingenting, egentligen, men jag hade kunnat njuta lite mer, utan ont:et.

Nåja, Dagen började kl 8:45 för mig, då jag klev upp och gjorde mig i ordning så gott jag kunde.
För att sedan stillsamt väcka lillan för påklädning och mat!
För idag skulle vi på mammagrupp-träff på BVC.
Blev såklart sen, (jag som ALDRIG är sen), då jag trodde att jag glömt mobilen hemma, så fick vända hem igen. (Den låg dock i vagnen)
Väl på bvc var jag varm och svettig!
Vi var jättemånga mammor, o massa fina bebisar.

Och jag kan återigen konstatera att jag har sån enorm tur med lillans sömnrutiner..
Att hon sover 10-12h/natt utan att vakna är tydligen få förunnat.
Jag är TACKSAM.

Det visade sig att två i mammagruppen bor i samma hus som oss, så på fredag ska vi fika här hemma, och ta en prommis om vädret tillåter!

Sen mötte vi pappa Andreas på stan efter jobbet..
Det var mysigt!
Jag kikade på lite skor, men hittade inget.

I morgon (vågar knappt skriva det här för att de senaste gångerna har avbokats pga sjukdom) ska jag o lillan till Strängnäs och träffa Carro och Therese oh deras fina döttrar.
Det kommer bli riktigt kul, om jag slipper magont:et!
så hoppas hoppas hoppas!

Andra Goda nyheter är att jag får skatteåterbäring i Sommar (YEY) och från jobbet får jag Den såkallade Årliga Bonusen. Det är så härligt med extra inkomster som man inte tänkt på eller räknat med!

Nu ska jag göra absolut ingenting, för det har jag inte haft tid med på hela dagen!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0