Love

God morgon gott folk..
Lugn! vi har varit vakna sedan kl 09.00 ;)
Jag har bara inte kommit ur pyjamasbyxorna än..
Lillan tar en powernap så passar på att kasta in ett snabbt inlägg från datorn,
(det var inte igår det)
FAST jag egentligen skulle behöva göra tusen andra saker.
Men va fasiken, det är ju söndag.
Ante är iväg till Strängnäs och träffar Tobbelito, jag hade tänkt att åka med, men eftersom alla verkar ha blivit troende (?) och går i kyrkan på söndagar, eller nåt helt annat; Är bakis, så blev det inget.
(Mina slutsatser då inte många verkade va sugna på en lunch med mig o lillan med kort varsel)
hehe
Jag är ironisk nu, vet att det sällan framkommer i text.

Nåväl, det får bli en slappardag tills Ante kommer hem, sen ska VI städa!
Damma/dammtorka och dammsuga.. tvätta golv o rengöra badrummen.
Bädda rent i vår och lillans säng.

Åka och tvätta bilen?

Lillan ska badas..


Sen är det kväll, och då får man slappa igen när lillan blivit nattad..
Älskar att vara mammaledig med min underbara dotter.
Och är verkligen inte sugen på att börja jobba.
Men än så länge så har vi sagt att jag blir hemma åtminstone till sista November .
Sen får vi se om Ante blir hemma några månader efter det.
Vi får se hur det ser ut med allt när hösten kommer.

Nä, om man skulle klä sig? -Blir nog mjukisar för hela slanten idag! :)
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0