Lillan sover sen dryga timmen. Jag har lag...

mms_img-40646221 (MMS)

Lillan sover sen dryga timmen. Jag har lagat och ätit middag. Köttfärssås o Spagetti. Nu inväntas Revenge på tv.. Insåg idag att jag är serietorsk.. För snart drar Greys och Desperate igång också.. Bra tv tis ons och torsdag! Illa egentligen, men har aldrig kunnat följa serier då jag alltid jobbat skift eller liknande. Nåja, i morgon ska vi till Åkers o överraska mamma som ska få komma hem några timmar.. Hoppas hon blir glad! =) På lördag blir det en heldag ute i Sund så svärisarna får mysa med Mellie och jag kan luta mig tillbaka en stund. Hoppas på fint väder.


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Klart hon blir glad!!! Tycker hon verkar piggare? Det känns så på hennes sms...krama om från mig.

2012-03-02 @ 09:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0