Helgen som varit!

Vilken fullspäckad helg!

I fredags så va jag hos mor o hälsade på igen och direkt efter det så plockade jag upp Ante efter jobbet och åkte och hämtade vår byrå som jag tingat på en köp och sälj-sida på FB.
Sen var de bannemig kväll o fredagsmyset blev inte allt för långt innan vi toksäckade.

Igår morse va jag på gymmet för första gången på EVIGHETER tillsammans med Ems.
50min körde vi kondition och styrka, och det gick OK även fast jag kände av magen lite grann. Men Fick mersmak =).
Vi var även bjudna till min svägerska m. Familj i Täby på eftermiddagen.. Där vi Åt middag och firade Erik som hade fyllt 9 år!

Idag så har vi varit på dop/1års kalas.
Carro och Jockes söta Emilia döptes, och fyllde 1år i fredags så de blev kalas kalas!
Dopet va jättefint, och Emilia så himla söt! Tänk va tiden gått fort! Hon har redan spring i benen!

Så om ni förstår, så har vi haft fullt upp, min familj och jag. =)

I morgon ska vi till BVC..
Det ska bli kul att se lillans utveckling igen!
Och om vi vaknar tidigt kanske vi hinner med babysång och rytmik innan BVCbesöket..
Sen blir det nog babycafé!
Hoppas på bra väder så man kan promenera ute mellan morgondagens aktiviteter.

Förutom det så börjar Vårt nya liv där vi ska va nyttiga, dvs, utesluta godis,läsk och diverse fikabakelser.
Vi ska även minska på kolhydraterna några veckor framöver för att se hur de känns.. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0