Glädjeämnen!

Dopet är bokat och klart!
Nu ska inbjudningskort fixas..

Och hoppas att dopklänningen som jag en gång haft passar Mellie när det väl är dags .. Men de e knappast troligt då de e ett tag kvar innan dopet äger rum.
=[
Så då måste ny dopklänning fixas, hur nu det ska gå till..

Hur som ska vi fortsätta höra oss för om nån annan kyrka har doptid lite tidigare än den vi fått just nu.. Innan vi skickar ut inbjudningskorten.

Dagen har för övrigt varit helt ok trots regnet.. Två härliga promenader har vi hunnit med, sen en massa bus.

Brukar busa med lillan genom att ta hennes napp o stoppa den i munnen o snutta på den, varav att hon kollar koncentrerat på mig och tar tillbaka sin napp från min mun.
Och så börjar vi om..
Håller jag fast nappen hårt med munnen så har hon ett otroligt personligt och roligt minspel när hon får kämpa lite med att få loss den!
Hon lyfter lixom lite på ena ögonbrynet, och sen rynkar näsan lite när hon försöker ta tillbaka sin napp!
Så gulligt!
Och skrattar jag så skrattar hon <3
Och hennes leenden när vi skojar räcker för att glädja min själ i en livstid, och man gör allt för att få se de så ofta man kan! <3
Älskarrrr!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter mysigt! Vilken fin bild på Andreas & Mellie!

Kramar till er!

2012-03-29 @ 09:50:42
URL: http://mariasrader.blogg.se/
Postat av: Annso

Ja, visst är det härligt med barnens samspel, I love it! Varje ålder har verkligen sin charm! Kram

2012-03-29 @ 10:50:09
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ang. dopklänning Sandra så har ibland kyrkorna klänningar till låns. Annars har jag dopklänningen som Josh hade på sitt dop om du vill låna den. Det är bara att skrika till i så fall så byter jag ut de blå banden mot rosa ;)



Visst är det härligt när man börjar se mer och mer av personligheten och minspelen. Jag ser så otroligt mkt Patrik i Josh när han sitter och leker och är helt inne i sin egna värld. Då sitter han och skjuter fram underkäken precis som Patrik gör, hihi :)

2012-03-29 @ 11:46:32
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0