En bra Onsdag

Dagen har varit underbar!
Promenad med Christine och hennes Söta son Sam längs med Kanalen i solen, dock blåste det lite kallt, men jag var rätt klädd, och lillan hade det varmt och gott i vagnen!
Sen stannade vi till i stan på hemvägen och tog en fika!
Väl hemma hade klockan passerat 17 så lillan och jag sjöng, dansade och busade innan bad och andra kvällsrutiner skulle äga rum.
Nu sover hon sött sen dryga timmen tillbaka.

Är verkligen lycklig över min lilla familj.
Det är helt obeskrivligt!

För övrigt är jag överlycklig över vår senaste investering;
Systemkameran!
Den är så sjukt bra, och jag tar kort febrilt på Vår lilla skatt!
Jag gillar verkligen att fotografera, en ny hobby kanske? =)
Nu har jag iallfall en bra Kamera för det syftet!

Idag har jag även gjort ett riktigt bra fynd (enligt min mening).
Så om allt går som det ska, och säljaren är seriös med vår Deal, så kommer en Byrå hem till oss på fredag!
Vi behöver verkligen den till vår hall, för att kunna förvara diverse saker i.
Och jag tycker den var så fin :)
På fredag får ni se den, om jag får som jag vill!

I morgon ska jag till min ordinarie Frissa och färga om mitt hår!
Kan inte se ut såhär! 
Så jag får glatt lägga ut massa massa pengar igen!
Men jag har lärt mig en läxa må ni tro ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0