Cancer

Fick i morse veta att en gammal klasskompis familjemedlem gått bort i Cancer.
Jag blev uppriktigt ledsen.

Jävla cancer!!!
Varför tar du en mamma från barnen?
Varför tar du någons dotter, maka, syster, faster, moster, vän??
Jävla cancer, varför??

Istället för att köpa massa strunt till bland annat min mamma, så låter jag henne veta att jag sätter in pengar på Cancerfonden, så forskningen kan komma närmre ett botemedel.
För det är de enda som Räknas när man hör om cancerns jävla järngrepp om världens befolkning.



Kommentarer
Postat av: iA

Ja... VARFÖR... Och varför så orättvist? Varför kan inte cancern sprida sina otäcka klor i massmördare, pedofiler, kvinno/barn/djur-misshandlare o våldtäktsmän istället för min fina moster, din Mamma... Allas våran bästa A som ger sååå myclet av sig själv-till och med Nu~



2012-03-10 @ 19:11:09
URL: http://www.iaiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0