vanlig måndag

God kväll!
Dagen har vi fyllt med BVC besök, kvällspromenad, bakning och matlagning.
Är helt slut nu och liten sover sött..

Melanie har gått upp 170gram sedan förra besöket..
så nu väger hon hela 4370gram.
Längden tog vi inte denna gång.

Middag blev köttfärssås och pasta. (Va hungirg och hade inte räknat med att äta hemma) Så det fick duga.
Bakning blev kokostoppar som jag länge varit sugen på, men faktiskt inte hunnit baka.
Fyfasiken va gott det var!

Promenaden nu på kvällen var mysig, lite väl mörkt ute för min smak dock.

Lilltjejen har varit en riktig Sjusovare senaste tiden.. (iallafall de dagar man inte stör hennes sömnrytm med diverse besök hos bvc, bm-mottagning osv)
Vi har en nöjd bebis här hemma, vilket är skönt.. för det gör så ont i mammahjärtat när hon e ledsen.
Vågar knappt skriva detta.. för risken är att hon slutar sova och blir övertrött och grinig som hon var en dag här för ett tag sedan.
:)



Jusst nu kollar jag på Philip och Fredrik på femman..
Bra dom är!
:)

Nu är jag trött.. se lite mer på tv, sen mata lilltjejen när hon vaknar iigen, innan det är dags för att krypa ner i bingen.
kanske läsa ett kapitel ur: Affärsjuridik-boken..
Börjar ju plugga nästa måndag, det är alltid bra att vara förberedd.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0