torsd

Hallå bloggläsare!
Denna dag har definitivt varit grymt myckt bättre än gårdagen.
Inte av någon speciel anledning.. bara varit en lugn och skön dag.
Skulle egentligen ha åkt till Ikea idag, men natten som var så blev jag plötsligt "magsjuk" eller matförgiftad.
Vet inte vad det var egentligen, men vågade mig inte ut idag utifall det skulle hända en "olycka".
Jag mår bra annars, känner inte av nån form av sjukdom, men än magen inatt och lite i morse.
Märkligt.
Hoppas att det är övergående.

Jag fick iallafall sova ut i morse..
vaknade vid 9 när lillan ville ha mat igen, så då ammade jag henne och bytte blöja..
Sen brukar hon somna om, men inte i morse, så älsklingen klädde på henne och gick ut på en promenad med henne så jag fick sova!
Jag vaknade vid 12 idag!
Melli sov i vagnen och Ante satt i vardagsrummet.. Han hade satt på diskmaskin, diskat upp kastruller odyl i köket, och fixat och donat..
Tror han blev lite tagen av mitt utbrott igår..
Så de e skönt att vi båda kan hjälpa till hemma.
Dagens hjälte är min stora älskling!

Vi har verkligen bara myst och haft det allmänt bra idag, hon e så go när hon ler och skrattar och grimaserar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0