Väntan

jahaja.. ytterligare en dag på sjukhuset..
mamma har ont.. men fick idag för första gången på en hel vecka äta lite soppa..
Så glad hon blev!
Hon fick mer smärtis för att kunna sova, så när hon väl somnade så åkte vi alla hem så hon fick lugn och ro, då det blev så mycket ljud o stök när vi var så många och hälsade på.
Hon ska in på ny röntgen IGEN.. och vi väntar nu på att kirurgen ska göra ett utlåtande..
Känns som om att vi fortfarande hänger i ovissheten, och inget får veta.. medans de röntgar igen och igen och igen utan att vi får några direkta, konkreta svar.
jag hoppas de vet vad de gör, men eftersom de felbehandlat mamma förr så blir man ju orolig och nästintill arg av och till..
men men.. väntan väntan väntan..

Jag fick även träffa min kusin och hennes söta dotra, Minya!
Så liten och söt bebis, 7 veckor yngre än Melli.
Tänk att Melanie också varit sådär liten! <3
Ofattbart =)

N u är jag helt slut.. och lillan har ännu inte somnat..
hon vaggas tryggt i pappas famn.

Nä, nu har jag inte tid med det här.
hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0