Live Love Laugh

Hallå!
Jeeela skitväder eller hur?
Usch! jag som hade planerat en dag på stan och sedan en långpromenad med hela familjen när Ante slutat jobba, men icke!
Men lika bra var väl det, för magen är ännu inte helt återställd! Tusan!
Vad e nu detta? och VEM har smittat mig? *muttrar* ;)

Nåväl, blev ytterligare en mysdag med min lilla älskling.

Min stora och lilla Älskling.. lilla älsklingen i ett par "baggyjeans" från hm.. så söt!

Det här med att träna.. ja, ni vet, har ju 15kg (!!) att gå ner för att komma i mina gamla kläder..
Vilket gör att jag har massor att jobba bort..
Och hur har jag börjat året för att klara av mitt mål?
Jo, jag äter, och äter och äter och äter, så jag går inte ner ett gram, inte upp heller.
men idag var sista svullodagen.. (var ju bara tvungen att hinna med en semla, närmare bestämt en wienersemla innan allt onyttigt utesluts)
From i morgon ska jag försöka strypa alla onyttigheter (förutom min latte som jag vill unna mig nån gång ibland) och lägga till ännu mera grönsaker på tallriken!
Samt att motionerna på ett eller annat sätt varje dag, om jag får vara frisk.
15 kg innan 1 juni är inte omöjligt.. skulle nog börja gå ner om jag bara slutade äta..
men när jag väl har börjat så e de så svårt att sluta.
Men nu ska gamla mönster brytas, och hälsans tecken ska ta plats igen i vårt hem <3
Hoppas mitt knä håller för det bara :)


Nybadad liten plutt för några dagar sedan.. kikar glatt åt pappas håll..

Ja, appropå det, så e det dags för ett bad ikväll för lillan igen...
Hon har ju som ni kanske vet skrikit högt av protest vid varje bad.
Men det har gått bättre och bättre för varje gång, och sist så såg det ut som att hon faktiskt njöt och tyckte det var kul, tills vi blötte hennes lilla huvud.. Det gillas fortfarande inte!
Ska försöka bada med henne i badkaret, men Det får bli till nästa vecka vi börjar med det!

Tänk att i morgon blir vår lilla skatt hela 8 VECKOR!
Tiden går så snabbt!

Neheni, nu ska jag passa på att umgås med min andra hälft innan han drar iväg och spelar innebandy!
Guud så jag saknar att spela! =(
Får prova påt igen när jag e lite mer tränad, och lillan klarar sig utan mig i nån timme, och jag klarar mig utan lillan.. ;)

S


Kommentarer
Postat av: sussie

hej sandra, du kommer bli minst lika fin som du va innan, det är medans du ammar du kan äta i stort sett vad du vill :) och du får inte ta bort för mycket för då kan mjölken bli sämre..



många kramar sussie

2012-01-12 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0