Underbar söndag

Idag har vi varit i Eskilstuna..
Jättevacker söndag..
Minnesvärd.

Här kommer lite bilder från dagen.. =)


Underbar och Älskad av alla..


Melanie med sin älskade mormor <3


Momme och Melanie


Melanie och Morbror Patrik


Melanie och Morbror Patrik igen :)


(Boffas Ruta) Melanie och Boffa.. Morbror Patrik i bakgrunden.


Boffa och "Rutan"


Melanie, Mormor, och Morbror Patrik.. Precis innan det var dags att åka hem..


Väl hemma så har vi nu bäddat ner oss, och John Blund är på igång..

Godnatt, och tack för en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder du lagt upp Sandra. Ska bli så kul att träffa er snart, det var för länge sen. Duktigt det du gjort med fejjan. Jag känner likadant, att det blivit ett beroende. vad gjorde jag med all min tid innan facebook? skrämmande är det iallafall! Vi ses, ta hand om er alla! kramar!

2012-01-30 @ 10:03:42
URL: http://mariasrader.blogg.se/
Postat av: cathrin

De här bilderna hade jag missat. Vad jag längtar efter Ankie när jag ser henne...finns ingen som har gjort så mycket positiv inverkan på mig som hon. Krama om henne riktigt hårt från mig och hälsa. Kul att följa din blogg...Kram till dig ocxå

2012-02-02 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0