Trött

Hallå!
denna dag har inte varit nådig.
Idag blev det inget sjukhusbesök.. jag behövde få vila lite, och lillan ska åtminståne en dag slippa surra runt överallt.
Vi hade istället tänkt hälsa på Denice men lillan har vairt hysterisk heeeela dan, tills jag änligen fick henne att somna.
Så fort jag försökte klä henne så skrek hon tills hon knappt fick luft.. och så fort jag försökte lägga ner henne så blev hon jättearg.. så vi kom ingenstans fast jag försökte med allt.
Tillslut, som sagt, somnade hon, och jag med henne.
Helt slut båda två.
tror de kan vara magen som bråkar med henne, och att hon har en kink-dag..
Och det får man u ha ibland.
hon  har varit så duktig hela veckan på sjukhuset o allt.

Nu sover hon igen och svärfar e här och hälsar på .
Vi ska beställa hem mat. Orkar inte göra något.

Har  fått uppdaterat att mamma har fått byta till Wiktoria avdelningen (caneravd), hon ska röntgas idag igen.
läget e stabilt men att risken för ytterligare en infektion, är hög.
Så vi får hoppas att hon inte åker på nåt igen.
Stoppet i  magen är desamma.
Så vi får invänta röntgensvar.
<3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0