Tips

Blogg!
Deet var nog en släng av någon form av magsjuka jag åkt på..
Men de e bara magdrabbat, inga andra symptom, konstigt nog.. så jag är glad.
Precis som förra veckan mao..

Det blidde inget Strängnäs besök hos carro och Emilia..
Vågade inte riskera att de blir sjuka.. Inte kul med en sjuk bebis hemma.
Så vi får ta det nästa vecka.

Idag har vi bara myst och tagit det lugnt.
Min lilla bebis va på bushumör idag, så vi har busat hela förmiddagen tills hon somnade!
Så härlig unge!
Hon ick också ligga i sängen och titta på sin nya sängmobil, som hon gillar jättemycket!
Spännande djur som cirkulerar ovanför henne! =)

Jag har funderat på en sak sedan lillan kom till världen..
I och med att lillan är så varm av sig, så blir automatiskt jag varm, när jag bär runt på henne, ammar henne osv.
TROTS duschar och allt, så känner jag mig aldrig fräsch, eller jo, 10min direkt efter duschen, sen e de tillbaks på samma ruta som innan..
Är det bara jag eller har fler samma problem?
Vilken deo ska man använda, för jag har banne mig provat massor! haha
Lite sjukt att skriva om detta, men jag är inte blyg, och kan väl ändå inte va den enda med dessa funderingar?
Nåväl.. tips mottages gärna ;)

Förövrigt, vill jag bara förtydliga en sak i ett tidigare inlägg..

Att välja mellan en vinterjacka och en systemkamera kan för vissa verka helt idiotiskt.
MEN, det finns en tanke bakom det, precis som med allt annat.
- En Canada Goose jacka har jag användning för i många år framöver, plus att det är över 50%rabatt på dessa jackor just nu (kostar en förmögenhet annars), och som sagt, det kommer komma mååånga vintrar framöver.

och

En systemkamera är självklart guld värt med en liten här hemma,
men hur ofta orkar man egentligen släpa med den när man ska bort, och hur ofta kommer jag verkligen använda den? är det värt så mycket pengar just nu när vi ändå har digitalkamera och mobiler osv?

Fortfarande värt en eftertanke från min sida, Men tips ang vilken systemkamera vi borde köpa för en överkomlig peng önskas fortfrande! ;)
Så kommentera kommentera kommentera! tack ;)

Happ, idag står Currykyckling och ris på menyn! Smarrigt!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Annso

Det är inte bara du som är varm!! Jag svettades konstant när jag ammade och tappade mängder med hår... Men det blir bättre sen när du slutar, det blev det för mig iallafall!

Kramis

2012-01-11 @ 18:21:49
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0