Systemkamera odyl

Halli'
Idag mår jag nog helt bra!
Äntligen!
Så det blev en tripp till Hallunda, till Andreas farmor ochfarfar när Ante slutat jobba.
Första gången som dom fick träffa lillsessan! Det var kul.
4 generationer Kristiansson! :)

Sen åkte vi till Heron City, till media Markt, för att kolla systemkamera.
Vi fick jättebra hjälp och tittade framförallt på 2 olika kameror.
Den vi va mest intresserade av skulle kosta oss 7000kr, vilket e rätt mkt, så vi skulle fundera över helgen..
Vill verkligen ha hehe /:)

Sen åkte vi till Ikea i åt middag i shoppade några smågrejer.
Kycklingen där e såååå god!

Nu e vi hemma igen, och resten av kvällen blir det familjemys.

Vi tecknade dessutom viasats guldpaket idag också.. Så nu har vi alla extra kanaler o hela skiten. Vilket innebär ännu mera sportkanaler.. Så kontakt med Ante kan man nog glömma framöver.. Billigt va de iaf.. 400kr i månaden drygt.. Och de e typ de vi betalar nu, med hälften av dom viasatkanalerna.
Så de va väl ett kap för Andreas, och ett nerkröp för mig =P

Well, nu ska vi dricka latte i mysa.

Har än så länge inte ätit eller druckit nåt onyttigt idag. Yey!

Och igår badade jag och Melanie tillsammans för första gången! Hon tyckte de va jättekul, så badstunderna kommer bli mkt roligare för oss alla framöver.
Min älskade lilla tös som idag blir 8veckor gammal!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0