Systemkamera, jacka, sjukling osv

Idag har vi bara tagit det lugn igen.
Och vid lunchtid så tog vi en långpromenad hela familjen i det kalla, men fina vädret.. Så himla härligt!

Men väl hemma så fick jag jordens huvudvärk och magen började kännas obra.. :(
Vill inte bli sjuk ju! Och definitivt inte magsjuk.
Jag och Mel skulle ju åka till Strängnäs i hälsa på Carro o Emilia i morrn..
Men avbokade det nu så jag inte smittar dom..
Hoppas bara inte min lilla docka blir dålig bara :(

Nu till något roligt!
Fredagen den 6/1 fick min kusin en liten dotter. Minya! Så himla fin liten tjej!
Har blivit tokigt bebissugen bara därför.. Men kunde inte säga det, eftersom den officiella nyheten annonserades först i söndags när kusin me familj kom från BB. Så härligt med massa nyfödingar i släkten!

Well, om inte pannknacket går över snart kanske jag måste ta en Alvedon, gillar inte att göra det, men ljud skär i hela skallen just nu, iaf de lite högre och mer gälla toner.

Funderar också på att köpa en systemkamera.. För en vettig peng, nån som har något förslag?
Och så e jag även jättesugen på att köpa en Canada Goose jacka..
Men har inte råd med båda..
Så jag får fundera lite på detta!

Nu blir de soffmys med familjen!

Krya på mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle ta kameran jackan får du nog inte användning av i år ;)

2012-01-10 @ 19:46:53
Postat av: Denice

Förstår inte, du har en bebis?

2012-01-10 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0