SKHLM!!

Hallå!
Idag blev det en trip till Skärholmen.
Först landade vi i kungens kurva och kollade lite i sportbutikerna där, efter en crosstrainer, en magnetisk sådan, men fann ingenting. (vi hittade dock en på Intersport vi ska köpa snarast, så jag äntligen kan börja mjukstarta med träningen. Gymmet får vänta till lillan blir lite större och klarar sig utan mig en stund.. Eller snarare, tills jag klarar mig en stund utan henne. Om nu de nånsin kommer ske. Hehe)
Sen så spanade vi in den nästan helt nyöppnade inredningsbutiken CHILLI!
Åh så mycket fint det fanns där som jag ville ha.. Men jag la band på mig och njöt bara av att va omgiven av så fina ting.
Vi fick dock med oss en urmysig PLÄD till lillan, i färgen rosa.. Som vi just nu för tillfället myst ner oss i. =)
Ska köpa två till sen så småningom.. Vart efter pengarna ramlar in, såklart!

Sen åkte vi in till själva SKHLM köpcentrum, där vi började med att Luncha..
Sen spanade vi runt i affärer, fikade, och avslutade dagen med att handla på kvantum innan vi åkte hem igen.
Det vi fick handlat var bara lite grejer till Mel..
Jag som hade behövt ett par nya byxor då mina sista par jag för tillfället kan ha, har spruckit totalt mellan bena :P men men.. AC är väl rätt hett? ;)

Ikväll blir det sport på Tv:n (ovanligt va?) och sen en rätt sen middag då vi ännu är mätta efter lunchen..
Idag blir det ett Recept som Fru Andreadis lärt mig.. Kycklingfilé i vitlök/parmesan crème fraîche , och till det blir det ris och sallad! Smaskens!

Trevlig lördagkväll gott folk!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0