Pyssel

Halli.
Inatt låg jag sömnlös i timmar och beslöt mig tillslut för att (äntligen) få ner alla julsaker! Så allt åkte ner inatt förutom en naken gran och gardinerna i vardagsrummet. Orkade inte stöka runt med det kl 03 på natten.
Men lite nytta blev gjord inatt iaf.

Idag blir det städ o sånt.. Och kanske en sväng på stan. Om inte det, så blir det iaf en långpromenad med familjen så lillan får sin dagliga dos av frisk luft :)

Nu på morgonen så har jag börjat pyssla lite..
Igår köpte jag o Ante ett album på Ikea, som ska bli Melanies första album..
Så i morse fram tills nu (limmet tog slut) så har jag klippt och klistrat och skrivit med min guldpenna det "finaste" jag kan, och resultatet är Väl Godkänt!
Nu e de bara att fylla på med kort ju äldre hon blir, precis som min mamma gjort i mitt första album.
Jag älskade som liten (och fortfarande) att bläddra i mitt första album, och självklart ska jag föra traditionen vidare! Här e lite bilder på resultatet:


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va fint, den där kommer Melanie tycka om att bläddra i sen när hon blir större :)

2012-01-14 @ 15:29:45
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0