Nästbästa fredagen!

Hallå!
Vi fick sovmorgon idag också! Klockan 12 behagade det Lillfröken Att vakna! Och då var det dax för frukost för oss alla tre (lunch för Melli så hon åt frukost både kl 05 och 09)
Sen tog jag en dusch och därefter städade jag i Ante så gott de gick!
Sen fick lillan Mellanmål och sen for vi ut till Svärföräldrarna på middag.
Vi kom hem strax efter 21 och missade lite av början på twilight på SVT1.
Så sjukt bra film!
Älskar twilight, och längtar tills jag får hem 4e filmen (har förbokat den på cdon)

Nu kollar älsklingen på Rocky och jag bloggar!

Idag är en av de bästa fredagarna på länge ( bästa fredagen nånsin var den Fredagen Melanie kom till världen).. Så exakt 7 veckor är vår lilla docka idag!
Hipp hipp!
Så fick jag roliga besked idag, vilket alltid är kul!
Sen så fyller världens finaste lilla kille år, min gudson/brorson Josh! Tänk att det är hela 1 år sen han kom och tog mitt hjärta med storm! <3 älskade unge!

Så dagen har varit helt underbar.
Och just idag så är jag jättesugen på att skaffa en till liten!
Jag vet att vi sagt att vi ska vänta 1,5-2 år innan nästa, men drömma kan jag väl?
Det är ett sånt mirakel att föda barn! Hur jobbig förlossning jag än må ha haft!
Men som jag sagt förut, så ska jag njuta till fyllo av vår älskade skatt vi har turen att få vara föräldrar till .

Bifogar lite bilder på mina inköp till Melli jag gjort i veckan.. Och på sängmobilen från Fisher Price.. Glömde det förut!
Natti


Kommentarer
Postat av: Sandra

FEL! JOSH BLIR 2 . MÅSTE KOMMIT ÅT FEL KNAPP!

2012-01-06 @ 23:44:52
Postat av: Juan Mella

Jag diggar din blogg Sandra!

2012-01-07 @ 08:00:24
URL: http://www.juanmella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0