Lycklig

Mamma fick lite extra kraft idag på kvällen och ringde mig för att prata lite!
Första samtalet hon ringer själv på över 1vecka! Blev så lycklig!
(samtalen i morse från mor till mig medlades genom Yvonne)
Längtar så till i morgon när jag får träffa henne <3

De ringde mig från sjukhuset idag som det var sagt.
Men de kunde dock inget säga om röntgen mer än att de inte var något akut. Så i morgon fm får vi prata med läkarna och se vad de har att säga.

Svärmor kom förbi på en fika för att träffa Melanie.
Jag blir så varm i hjärtat av att se sån kärlek som omger Melli.
Hon är verkligen tur som har så fina mor och farföräldrar.
Och så e de alltid trevligt med kärt besök!

Melli fick idag bada med sin pappa.. De tyckte hon om! Så nu har vi en nybadad och ren liten bebbe som momme kommer få snusa på i morgon när vi återigen beger oss till Sjukan :)

Nå. Nu är det dags för (väldigt) sen middag! Sen film!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0