Lördag

Sovmorgon!
Var så sjukt trött i morse när lillan vaknade vid halv9 så ögonen gick i kors..
Tack och lov så somnade hon om efter amning och blöjbytet, annars hade jag nog kreverat!

Riktigt fin dag idag har det varit, synd bara att det mörknar så fort!
Vi tog en storhandling på Maxi när vi vaknat till iv och fått i oss "frukost", och där ute var det helt Hysteriskt mycket folk!
Vad dgör alla där en lördag?
FÖrmodligen samma sak som vi, men ändå, bbrukar inte folk handla på fredagar? =)

Hur som helst så tog Ante med Melli ut på promenad nu så jag får vila lite..
Är så sjukt trött idag, och kan inte förstå varför, men man har väl sina dagar antar jag.

har hunnit samtala med min mor idag också telefon..
Vi hörs nu för tiden varje dag, och för att hålla henne Ajour med Mellis utvveckling så skickar jag bilder nästan varje dag.
Och sen Melli kom till världen har vi varit och hälsat på mor och lasse 1 gång i veckan.
Det är kärlek att se sin mor och dotter tillsammans!
Speciellt nu när Melli är allt mer med oh tittar och pratar och skrattar och ler.
Min lilla tjej har blivit så stor på så kort tid.
tiden går verkligen fort när man fått barn!

Drömde om min mamma igår natt.. en rätt jobbig dröm, men på nåt sätt måste man bearbeta det som faktiskt är faktum, och eftersom jag inte vågar lämna det nån större plats i mitt vakna tillstånd (med rädsla för att sorgen tar över) så verkar den ta plats i mitt undermedvetna, och i mina drömmar.

Och inatt drömde jag om min kusin och hennes sambo!
så märkligt vad hjärnan kokar ihop när man sover!

I morgon tänkte vi ta bilen ut till Taxinge slott och luncha/fika och promenera runt lite med Melli i vagnen..
´KVALITÉTSTID MED FAMILJEN!
Så vi hoppas på lika fint väder i morgon som det varit idag!

Mina hjärtan på BB..

Nä, nu ska jag lägga mig raklång i bingen en stund och invänta mina älskade..
Saknar lillan redan fast hon bara varit borta en kort stund!
Hur ska jag nånsin kunna låta någon annan få vara barnvakt åt henne när jag knappt kan gå in i ett annat rum och vila om hon är med Andreas.
Mitt älskade.. Mina älskade..



S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0