En sån där lista..

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: lugn..
Favoritgodis: lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: gröt och ärtsoppa
Kläder just nu: Mjukisar och Linne
Musik just nu: inget just nu.. lyssnar mest på musik när jag kör bil =)
Vad sa du senast: Godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tid, vilken skulle du välja då: 60talet såklart!
Sommarplaner: Spendera tid med familjen! kanske en resa?
Fisk eller badkruka: Fisk, men denna sommar så blir det till att bada i vassen! tihi
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 1, men jag har 5-6st i sängen
Favoritväder: Sooool
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min sambo, dotter, och mobilen
Spelar du nåt instrument: spelar på stämbanden ;)
Morgon- eller nattmänniska: nattuggla!
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: I taket lyser stjärnorna
Tror på liv på andra planeter: ja, varför inte?
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha näää..
Har du några homosexuella vänner: jadå
Tror du på mirakel: ja..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.. men har ju ett sjujäkla temperament och kan tända till snabbt på alla cylindrar om det vill sig illa..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4..
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: På vissa ställen
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Rädd för alla sorters insekter
Äckligaste insekten: A L L A
Största svaghet: Min stolthet
Det här är jag bra på: Att vara mamma till min dotter =)
Bästa bok? Live to Win- Andreas Carlsson, och sen gillar jag ju "Samtal med Gud" serien!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Healing-förmågan
Vad vill du jobba som? Något kontorsaktigt, men vad har jag ännu inte listat ut
Chips, morötter eller godis? Alla tre e smarrigt.. Är en Periodare =)
Pizza eller hamburgare? Burgare MAX
Skriver du dagbok? Nä, min brorsa läste alltid mina när jag va liten så slutade med det tidigt..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har tatuering och hål i öronen.. Men har även varit piercad i naveln, läppen, och i näsan..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Vill ha välstädat, men det är inte alltid det lättaste att ha när man inte är ensam i hushållet....
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Nej.. så länge det inte kommer ur munnen..
Saltar du på maten? mer än jag förmodligen borde..
Gillar du att sjunga? Jaaa.. =)
Anser du att du är stark? Inte Fysiskt just nu, men Psykiskt..
Brukar du sola? på somrarna..
Vad gör du om du får hicka? har hicka så ofta så låter det bara vara då inget "trick" nånsin funkat..
Röker du? Nej, men har varit storrökare..
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe och Te är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0