förtydligande!

Hallå läsare! Ny dag nya tag.. För att förtydliga hur läget är då jag fått höra den ena osanna versionen efter den andra.. JO, MAMMA HAR MÖJLIGHET ATT FÅ KOMMA HEM OM HON BLIR LITE MER PIGG, OCH NEJ (!) HON HAR INTE CANCER I TARMARNA. Sådär, då var det utrett. Och för det andra så syftade jag inte bara på mammas kusin när jag igår skrev att för mig är vatten tjockare än blod, många gånger... Ta Lasse som ett exempel.. Där är det tydligt att vatten är tjockare än blod. Och så vill jag bara skriva att jag förstår att mammas nära och kära är ledsna, det är jag också. Och självklart så får ni sörja. Skulle aldrig säga annat. Återkommer senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0