föresten! glömde.. dag 4

Föresten! Hela 4 dagar utan godis och massa skit..
Duktiga jag..
Om jag känner sug?
javisst, men har jag bestämt mig så har jag.. =)
Har dessutom Powerwalkat (så gott de går i denna halka) med Melli sovandes i vagnen.. Skönt!
Längtar tills jag drar igång och kör lite mer ! Men en sak i taget.

Nåt som jag däremot inte börjat med alls e plugget..
Böckerna ligger där, och jag har läst, men ORKAR banne mig inte ta tag i det..
Så får se hur det blir med det där.
jag var ju så taggad, men nu känns de bara bläää, men de e väl för att jag e så trött! =/

I morgon ska jag till Strängnäs, träffa Carro och Tessan,,
Looong time no see..
Önskar jag kunde svänga förbi mor i morgon på hennes dag, men hon orkar inte med besök.
Hon har sin kusin/bästa vän där som hjälper och stöttar och avlastar Lasse.. Det är skönt att veta att hon inte är ensam. Fina människor det finns <3

Nej, LILLPLUTTAN verkar ha somnat för kvällen,
så ska väl göra mig i ordning för sängen jag med, och hoppas på lite sömn.
Borde plugga men näää..
kan nån ge mig lite inspirtion!! För min egen är på vift.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men jag håller med dig, jag ser också ett visst mönster ibland och det är väl som du säger, det kommer väl med tiden. Jag tror det blir lättare att styra upp rutiner när lillfisen börjar äta välling och puréer och sånt :)



Hur gammal är din lilla? Bor du också i södertälje? :)

2012-01-17 @ 09:55:48
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst gör den, min lilla blir 2 månader den 23:e :) Jaha okej, där ser man :) Vi bodde i mariekäll innan, på liljevalchsgatan men i somras så flytta vi till västergård till större lägenhet :)

2012-01-17 @ 10:36:21
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0