.

Idag har bi varit på sjukan mellan 13-19.
Skönt att få va me mamma.
Hon var lite klarare i huvudet idag..
Men de hade satt en sond på henne..
=(
Jag har bestämt mig att avbryta pluggandet.. Orkar inte med det just nu. Och tiden finns inte längre, heller.

Har ett o annat att ta itu med också..
Som är viktigare.

Imorgon ska vi på 2 månaderskontrollen för lillan.. Det ska bli så spännande! Att se hur lång hon blivit, och hur mkt hon väger..
Sen får vi se om de påpekar på BVC att jag knappt ammar längre.
I Dont give à shit, om dom muppar.. För dom vet ingenting.
Vill ju amma, men oavsett om jag ammar hela tiden så blir de ingen mer mjölk för de.. Snarare tvärtom.
Så de e lönlöst.
Ersättning funkar bra för oss..<3
Har släppt skammen och gör det som är bäst för Melli.

På sjukhuset blir vi för övrigt överrösta med komplimanger för att vi har en så vacker, söt, gullig, liten flicka.
Vart vi än går där så smälter folk, och ler, och vill prata och hälsa.
Så himla kul.
Andreas går mer än gärna stolt runt med henne för att visa upp henne.
Så sött!
:)

Nej, nu förtjänar jag ett varmt avkopplande bad. För i morgon blir de som sagt BVC, och sen till mäkarsjukhuset i eskilstuna igen.

Förresten!
Tack för all omtanke jag/min familj och släkt får, det värmer otroligt mycket att så många bryr sig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0