ansiktsboken

Yes.. Jag har för tillfället stängt ner min Facebook sida.. Jag känner för tillfället att jag behöver en liten paus därifrån för att de återigen blivit för mycket fb på senaste tiden och dels för att jag inte orkar med, helt enkelt. Men min blogg kommer finnas kvar! YES! Det är ju mitt sätt att ventilera, samt att de som vill, fortfarande kommer kunna följa min vardag.. Och min lilla plutts framsteg! <3 Förhoppningsvis önskar jag mig själv att slippa starta FB igen.. För det blir nästan till besatthet då man via mobilen går in o kollar FB av ren Tristess! Och ut vill hellre lägga Tristesstiden på nåt annat kreativt.. Men tror de blir svårt att avstå helt.. Men hoppas kan jag göra =) puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3

Tur för mig och Josh att bloggen blir kvar, hur ska han annars få se bilder på sin lill-kusin ;)

Jag själv gillar din blogg skarpt :)

2012-01-28 @ 16:39:42
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/
Postat av: Annso

En kommentar till inlägget ovan (går ej att kommentera).

Om du vill träna lite lätt utanför hemmet så finns det mammagympa på Friskis som både du och M kan gå på. Jag gick en gång i veckan när Devin var liten, men har inte blivit nu med lillstumpan! Kram

2012-01-29 @ 12:07:55
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0