En hårig katastrof

Tack för era tycken angående min frippa som just nu är en stor hårig katastrof!
De flesta tyckte att jag skulle behålla längden, och fortsätta vara blond, så det känns nog rätt okej för min del också.. ett tag till.
Men sen till sommaren kanske jag blir brunett igen, om det är så att jag lyckas få lite färg på denna blekfeta kropp!
Men troligtvis blir det till att bada i vassen, när det är mörkt, eller folktomt.. så nån läcker solbränna ska jag väl inte hoppas för mycket på. ;)

"..Acceptera det jag inte kan förändra.."
Ja, acceptera är det jag får ta att göra, för trots att jag slutat äta onyttigheter och försöker promenera långisar med liten, så har jag så mycket annat att göra och ta hand om nu, så tiden och motivationen till att komma iväg till gymmet är minimal.

"..Mod att förändra det jag kan.."
Men nångång ska även jag ta tag i mitt liv och min kropp, och tänka på mig själv nån timme i veckan, och förändra det som jag kan!

"Och förstånd att inse skillnaden!"
Precis, jag måste se när latheten och bekvämligheten kickar in så jag inte skyller på att jag inte har tid eller har andra viktigare saker för mig..

MMM.. veckans visdom..
är ju uppväxt med dessa meningsfulla meningar.

Prinsessan i kläder från England, som hon fått från Farmor och Farfar.

Nåväl, idag Bestämde vi att vi skulle ner på stan och fixa lite andra tuggleksaker till Melanie, för dom hon har, vill hon inte tugga på, utan använder sina händer, sina kläder, våra händer osv..
Sen så måste vi köpa nya nappflaske-nappar.. MAM strl3! Stor tjej nu!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0