Tung dag

Oerhört tung dag. Endast 1h sömn på över ett och ett halvt dygn.. Värsta dygnet jag varit med om på över 2 år! Men jag har hållt skenet uppe för Melanies skull.. <3 Så sjukt ont i magen fortfarande.. Stress? Gud vad jag gnäller... Ska skärpa mig nu! I morgon ska jag till Strängnäs o träffa Carro.. Det blir nog en skön prommis och lunch.. Ser fram emot det! Tänk att vi blev mammor samma år! Otroligt roligt! Min lilla pärla sover sen länge.. Jag är bortskämd med att hon sen en tid tillbaka sover 10h i sträck på natten! Älskade unge. Vad vore jag utan henne?

Kommentarer
Postat av: cathrin

Åh stackare....är det den lilla damen som hållit dig vaken eller är det magen? Låter som du behöver komma iväg och traffa din Carro och snacka lite skit och umgås. Kram på dig /Cathrin

2012-02-02 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0