Trööööött!!

Idag är jag verkligen trött!!
Känner mig riktigt hängig, men vad gör man? Ante fick va hemma idag också, men i morgon så återgår han till jobbet igen. Då e de jag o M som gäller.
Hoppas jag får liiite mer energi och ork imorgon så jag orkar busa o leka lite med henne.. Känner mig så dum annars. Jaja, det löser sig, med hjälp av urmoderns krafter som bor i varje mamma.

Men idag ska jag ta de så lugnt som möjligt.

Räkningar betalda iaf. Och har även hjälpt Lasse med räkningarna.
Idag blir det shnitzel med pommes och bea o lite grönt till. Ante o jag får hjälpas Åt me de innan vi stupar i säng.
Men först ska lillan badas, matas och nattas.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0