The good old times..











Good Old times..
Jag och Danielle..


Kommentarer
Postat av: Moster Monica

Häftiga foton ! Trodde nästan att du blivit en rebellmamma ! Ha Ha Ha ! Läste om Astra Z idag...blir du drabbad ? Jag har fått OK av mamma att besöka henne nästa vecka. Om hon är kvar på sjukhuset så blir det på tisdag. Ha de gott ! Kram

2012-02-02 @ 15:28:18
Postat av: Sandra

Moster M!

Va härligt att höra att du ska hälsa på mamma, det blir hon glad över :)

Ja.. Kan nog va lite av en rebell ibland när jag lägger den sidan till :) men är nog mest en mjukis invändigt.. Hehe

Hörde nåt om Astra-grejen.. Än så länge drabbar det inte mig.. Men om några år så kan tiden vara räknad för min del där :)

Kram!

2012-02-02 @ 15:42:41
URL: http://sandranordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0