So far so Good.. Eller? Nja, för att vara ...

sam_1207_1882537 (MMS)

So far so Good.. Eller? Nja, för att vara alla Hjärtans Dag så känns livet lite bittert, men skulle jag se det som vilken dag som helst så har jag och Mellie haft en fin dag.. Jag stod på crosstrainern o flåsa 20min i morse och tog sedan en dusch.. Jag förundras över vart alla muskler tagit vägen? Fy så svag o klen jag blivit. Men men, 20 min e ett eget i rätt riktning. Efter lunchen tog vi en promenad som tog 1,5h.. Friskt och härligt.. Vi gjorde två snabba pit stop på vägen.. Ett på Ica är set köpa bröd och frukt.. Och sen på Tidermans kondis för att beställa laktosfria semlor att ta med till mamma i morgon! För jag vet att hon längtat såå efter dessa semlor! Självklart ska jag låta bli att äta nåt så onyttigt! Nu får de vara nog! ;) Både lillan och jag har sovit middag idag.. Vi va helt slut efter prommisen! Ikväll blir det till att bada för lillfröken! Sen får vi se hur resten av denna dag slutar.. Förmodligen utan stående ovationer. Kram och Glad alla hjärtans Dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-14 @ 21:10:22
URL: http://mariasrader.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0