Popcorn

Då var ytterligare en dag förbrukad..
Långpromenaden blev över 2h lång och det var riktigt skönt..
Förutom sista 10min innan jag var hemma, för då började det regna, jag var kissnödig och hungrig!
=)

Nu sitter jag och funderar på om jag orkar gå upp och poppa popcorn som jag tycker att jag gjort mig välförtjänt av..
Det är för övrigt den enda lyxen jag unnar mig denna vecka!
Så strångt av mig, från att fika typ varje dag med massa onyttigt eller på annat sätt tryckt i mig sötsaker, till att inte äta någonting alls under veckan.
YES!

En rolig sak denna månad är att det äntligen ska köpas hem en systemkamera till Hushållet så jag kan ta massa fina foton!
Jag är amatör, men jag älskar att fota, och brukar faktiskt få fram rätt bra kort! :)
Så det ska bli superduperkul!

Nu ska jag pallra fläsket ut till köket för att poppa popcorn! Orkar inte hålla mig längre!

Ha en trevlig Lördagskväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0