Nysövd

Sådär, lite bättre till mods nu efter att JAG och lillan råkade somna.. Självklart vakade jag efter 45min, men lillsessan verkar ha tagit kväller ovanligt tidigt idag, så vi får hoppas att hon inte vaknar snart för då dröjer de säkert -2 h innan hon somnar om, och då e de ju mitt i natten.. Ja det återstår att se. Hade iaf en mycket trevlig dag hos Carro och hennes Emilia. Chris kom också så gamla "trion" was back in town ;) Men jag kände mig som em gammal urvriden begagnad trasa under hela vistelsen, vilket var jobbigt, och höll på att bryta ihop på konsum börjat inte hittade sylthyllan.. Det hade varit nåt för SträngnäsTidningen att skriva om "Ung nybliven mamma kolapsade mitt på ljusa dan i mataffär. Fördes med ambulans till sjukhus. Kvinnan mår nu bra efter att hon fått sova och hämta nya krafter". SHIT Vilken dramaqueen jag är! Haha I morgon bitti åker jag och lillan, i vanlig ordning till mamma på Sjukhuset och hälsar på.. Saker henne så, och det känns märkligt att va i hennes hem när hon inte är här. =( Älskade mamma. Nåväl, går det nåt bra på tv ikväll tro? .. Återstår att se. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0