Min plutt i sitt babygym! Guuud så jag sak...

mms_img-62486214 (MMS)

Min plutt i sitt babygym! Guuud så jag saknat henne. Känns som pm hon e en smula sur för att jag plötsligt försvann =( Men de går nog över när jag e på benen igen!). Jag har för övrigt bara legat i sängen idag (som ordinerat) men va tvungen att städa lite då dammet invaderat lgh! Usch va jag hatar damm. Ante fick dammsuga. Jag blev helt färdig. Så nu blir de inga mer onödiga utsvävningar denna helg! Ryggläge! Men måste säga att jag e något piggare nu när jag sakta men säkert får i mig mat. Tänk! 3 dagar utan något! Droppet va min mat. Huh! Blev sugen på soppa nu.. Mmm undra om vi har det hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0