Lilljäntan somnade precis! Tänk! För typ 1...

mms_img175875992 (MMS)

Lilljäntan somnade precis! Tänk! För typ 1-2 månader sen trodde jag att det här med rutiner aldrig skulle funka för oss då hon åt och sov så oregelbundet.. Men sen har de lixom löst sig med tiden.. Jag har bara behövt följa med o styra lite för att rutinerna ska hållas! Hursomhelst.. Så va vi en sväng på sjukhuset idag, A släppte av oss innan han åkte till jobbet. På hemvägen så lös solen, de va riktigt skönt ute! Jag som inte varit ute "på riktigt" sen innan mina dagar på sjukhuset. Blev lite trött påvägen så stannade till o köpte mig en korv o bänkade mig i solen i 10 min innan jag traskade vidare hem med lillan sovandes i vagnen. Lasse ringde idag också o berättade att mamma ska få komma hem på besök på fredag i några timmar för att få känna på hur det känns. Hoppas mamma får mersmak och väljer att få hemsjukvård istället.


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej

Tänk det hoppas jag också...skulle kännas lättare för er alla med besöken. Hon skulle ha allt som hon saknar i närheten. Synd att hon bor på övervåningen, hon är väldigt orolig för trappan! Kan de installera en trapphiss? I min port har de fått det. Kram och må så gott i solen!

2012-02-29 @ 07:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0