Länge sedan nu jag skrev ett inlägg. Och d...

Länge sedan nu jag skrev ett inlägg. Och det har sina orsaker såklart! Sedan 3 dagar tillbaks har jag legat på sjukhus, haft sjukt ont och opererats.. Till er dom känner och talar med min mor, så önskar jag, att det ni läser INTE kommer fram till henne, då hon har nog att vara bekymrad över! Har sagt till henne att jag blivit sjuk, thats it! Uppdaterar läget mer sedan när jag fått komma hem och vilat upp mig.. För denna historia är långt ifrån avslutad.. Fler ingrepp ska göras om några veckor. Men är glad över att få komma hem till min familj jag har saknat som fan! Min lilla Melanie som jag tvingats lämna ifrån mig för att lindra njurstenen som sitter fast i min kropp i alldeles för stor storlek. Älskade vän ska aldrig mer behöva va utan sin mamma såhär igen, hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: iA

Jag säger ingenting Sandra, förstår att hon skulle bli så orolig!

Hoppas att du snart är på benen igen & blir helt frisk <3



Kram~

2012-02-24 @ 10:02:00
URL: http://www.iaiam.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

Usch vad du ska gå igenom mycket! Håller tummarna för att vägen du går på kommer ha mindre farthinder än vad den haft! KRAM

2012-02-24 @ 15:23:13
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Skönt att du kom iväg till sjukhus. Visst trodde de tidigare att det berodde på stress? Stor bamse kram till dig. Så klart säger jag inget!

2012-02-25 @ 16:28:19
Postat av: Cathrin

Skönt att du kom iväg till sjukhus. Visst trodde de tidigare att det berodde på stress? Stor bamse kram till dig. Så klart säger jag inget!

2012-02-25 @ 16:31:53
Postat av: Anonym

Skönt att du kom iväg till sjukhus. Visst trodde de tidigare att det berodde på stress? Stor bamse kram till dig. Så klart säger jag inget!

2012-02-25 @ 16:32:34
Postat av: Cathrin

Skönt att du kom iväg till sjukhus. Visst trodde de tidigare att det berodde på stress? Stor bamse kram till dig. Så klart säger jag inget!

2012-02-25 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0