låångpromenad

Idag blir det långpromenix så det står härliga till!
Lillan ligger just nu och Powernapar, så jag ska hinna få på mig lite varmare byxor,
hänga upp tvätten som precis blivit klar. Se om liten vill ha en slurk mat och sen klär vi på oss och beger oss ut.
Hade tänkt mig samma rutt som jag gick sist med täljemammorna.. Mot viksängen och runt där nånstans.
Kanske tillochmed utforska nya vägar att promenera på, då jag inte känner till den här stan alls i princip.
Well, får se om vi tar ett pitstop nånstans och fikar om lillan blir hungrig på färden.
Men hade tänkt va ute åtminstone ett par timmar!
Så härligt!



För övrigt så har natten varit bra.
Lillan har sovit bra, och har inte haft nån feber eller andra symptom efter sprutorna, vilket var en otrolig lättnad.
Var faktiskt lite orolig att hon skulle må dåligt!
Men icke! =)

Tvätten!
hej!


Kommentarer
Postat av: JOhanna Lejdström

såå söt, ser ut som en liten smurf :D

2012-02-19 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0