Kvällen är här, sen länge sover alla förut...

mms_img178272671 (MMS)

Kvällen är här, sen länge sover alla förutom jag.. Som vanligt. Idag spenderade vi dagen hos mamma på sjukhuset. Sen åkte vi hem, tvättade bilen, köpte burgare och sen var det dags för nattrutinerna för Hjärtat som snabbt somnade ikväll. Jag har precis kollat Revenge -bra serie det där! Nu vet jag inte riktigt vad son händer. Allt e så rörigt i mitt privatliv nu så jag vet varken ut eller in.. Men är glad över mina vänner som lyssnar och förstår. <3 Jag är så arg på allt! Och jag känner mig bitter. Det är fan inte meningen att livet ska vändas upp och ner precis när man blivit mamma.. Då ska det vars en tid av lycka.. Missförstå mig rätt nu, jag är världens lyckligaste mamma till världens finaste dotter, men det händer alldeles för mycket skit runt mig nu. Hur mycket ska en människa klara av egentligen? Och sen det här med mamma.. Hon e min bästa vän som jag kan prata med allt om.. Men nu går det inte längre.. Usch! Hur ska jag klara mig utan henne? Jag fattar nog inte än.. Jaja, vilket som så är Melanie ljuset i mig liv, och trots allt som är, är hon den som får mig att le när allt känns som mest hopplöst. Älskade tös. Vad vore jag utan henne?


Kommentarer
Postat av: Denice

<3

2012-02-10 @ 07:37:34
Postat av: Ann-Sofie

KRAM

2012-02-10 @ 08:55:36
URL: http://mrslovgren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag förstår verkligen din ilska, du får verkligen jobba i uppförsbacke. Men försök fokusera på det positiva. som t.ex. din underbara dotter, så att det negativa inte äter upp dig innefrån. Vet av egen erfarenhet att det är väldigt lätt att fastna i det negativa, men Josh hjälpte mig väldigt mkt då. Han är mitt ledljus i tillvaron.

Skönt att läsa att du har vänner som du kan vända dig till, både jag och din bror finns här för dig också <3

2012-02-10 @ 09:46:21
URL: http://valkommenhemtilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0