Hjärtat ligger i sin spjälsäng hemma i Täl...

picsin1327698853 (MMS)

Hjärtat ligger i sin spjälsäng hemma i Tälje Och snackar med Apan, Papegojan och Grodan som cirkulerar ovanför henne.. Hon har nog saknat dem.. Jag själv skulle ta det lugnt idag men började stressa runt hemma för att städa städa städa! Rensat ut ännu mer babykläder som M vuxit ur.. =( Roligt och sorgligt på samma gång! Tiden går så snabbt! Lillan har sovit massor idag.. <3 Bilden jag taggat är på min mamma för några somrar sedan.. Saknar henne så..förhoppningsvis så åker vi dit i morgon, jag och Melanie.. Har även framkallat massa bilder dom jag hoppas kunna få iveckan så jag kan ta med några till sjukhuset. Håller tummarna! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0