God morgon världen! Vaknade och såg sms fr...

-464155007226403 (MMS)

God morgon världen! Vaknade och såg sms från Tandis att jag hade tid där i måndag kl 7:50..(Blev förvirrad först, eftersom jag trodde de va måndag idag, och att de skickat smset 2h efter min utsatta tid, men kom sen på att de bara va söndag). Ringde och avbokade .. Ska boka om tiden till i vår eftersom jag inte har några besvär. Och då kanske jag passar på att bleka dem i samma veva :) För det har jag alltid velat gjort. Idag blir det en extremt lugn dag eftersom att minsta ansträngning får mig till hemska smärtor i magen. Går de inte över av några lugna stillsamma dagar får jag söka läkare igen.. Det märks att man blir äldre, och att olika krämpor tillkommer! När man va ung så körde man bara på utan större konsekvenser, nu blåser minsta vindby omkull en.. Haha Ja, nästan så illa är det.. Och jag som hatar att springa till läkare kanske nu blir så illa tvungen.. Jag ska lära av andras misstag, att söka hjälp direkt istället för att vänta vänta vänta på att den goda den ska trolla bort ajaj-ontet.. Mmm.. Ja.. Hur som helst, god morgon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0