God förmiddag! Gårdagen va mysig.. Vi tog...

picsin1328479565 (MMS)

God förmiddag! Gårdagen va mysig.. Vi tog det luuugnt hela fm och sen tog vi en lååångpromenad och somnade till på Ica för att köpa sköljmedel så jag kunde tvätta en maskin tvätt hemma. Köpte en ny doft på sköljmedlet; Jordgubb! Och det luktar sjukt gott! Kunde jag så skulle jag ha den som parfym! ;) På em kom Antes fam o hälsade på Melanie. Sen var det kväller.. Nattens sömn har varit dålig (fullmåne och allt) Lillan vaknade 03 inatt o var hungrig och det var 1 månad sen hon slutade äta på nätterna.. Skumt. Men hon fick mat o ny blöja och somnade sedan om. <3 Idag ska jag till Ikea med Fru A för att köpa lite ramar och värmeljus.. Bilderna jag beställt framkallning på kom idag ( förstoringarna dröjer ytterligare nån dag) och jag längtar efter att få fixa upp dem på väggen med fina bilder på Melanie. Sen blir det även middag hos Fam Andreadis.. Hoppas lillan är lugn, annars blir det svettigt ( hon har en tendens att bli gnällig när vi är i nya miljöer). I morgon ska vi till mamma igen.. Längtar så.. Hon ska få lite nya bilder på Melanie <3 Det blir hon nog glad över. Hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0