Gårdagen i bilder

Bilder som visar vår gårdag.


Innan  vi åkte till Eskilstuna igår, så lekte vi en stund i babygymet klädd i en av de fina plagg vi fått från våra gulliga kollegor på AstraZeneca. <3


Sen försökte mamma (jag) få lite finkort, men det fick sådär. sprattelfisen!


Mitt lilla busfrö


Sen klädde vi oss för ett kallt väder utomhus, och såklart fotades det också!


Rutbus!


Vi plockade upp Lasse i Åker, åkte och shoppade i Strängnäs, men väl framme i Eskilstuna myste vi med Mormor.


(Broder stor) Morbror Patrik var också där när vi kom.


Vi fikade, och pratade och hade det gott.. 3 genertioner kvinnor på bild.


Sitta själv kan vi också göra.. Stolt mamma! Vi åkte hem vid 18 tiden.. trötta och nöjda..



Något annat jag pysslat lite med är Silvret mamma delat ut till oss barn som hon gaft..
Synd om minnena inte får va framme och synas.. <3


Detta är bara en liten del av allt jag fått.. Det behövs putsas upp, men har inga sådana grejer hemma..
Så det får bli ett senare pysselprojekt.

Tack för mig, och kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kanonidé att ha det framme, både fint och personligt!

2012-02-08 @ 10:52:03
URL: http://mrslovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0